Oj oj oj...

Oj oj oj vicken dag! Inte riktigt min om man sager sa... Borjar med att jag har tva overtrotta barn att ta hand om pa morgonen. Spilld juice, mjolk och massvis med pannkakor pa golvet. Ja ibland kan man inte annat an att onska att man kunde fa ga tillbaka till sangen och sova lite till! Iaf efter att jag har kort JD till dagiset sa stannade jag snabbt vid Spearstore for att kopa lite ricottaost sa att jag kunde gora stuffed shelles. En pastaratt med ostfyllning. Lyckades aven lagga beslag pa en massa quarter dollars till min nya samling. Har faktiskt skaffat mig en ny hobby. Jag ska samla en quarter dollar med varje delstat pa baksidan. Ska tydligen vara riktigt svart att fa tag pa allihopa eftersom att det inte ar sa vanligt att man har staten pa baksidan, men jag har lyckats samla ihop 32 st sedan igar, sa inom ett ar borde jag val anda ha fatt ihop de resterande! Nog med det. nar jag kommer hem ser jag att dorren till mitt rum ar oppen och jag vet att jag stangde dorren innan jag akte. Da har hundfanskapet lyckats oppna min dorr och gatt in i mitt rum och kakat upp 40 bitar choklad som jag hade kopt i julklapp. Jag hade en papperspase pa golvet med 5 sma pappkartoner med 8 bitar choklad i varje, runt varje kartong ar det en tygrosett och i pasen ar det en slags cellofan. ALLT ar borta... Hundj*veln har alltsa atit ett hal i papperspasen, atit upp alla kartonger med choklad med rosetter och allt. Jag var ju inte lagom arg nar jag sag det, men inte nog med det sa hittar jag ett par, eller vanta ett halvt par av mina trosor pa golvet. Da har han lyckats ta sig till min tvattkorg och kakat upp halva mina trosor ocksa... (Y) Far panik nar jag inser att hunden har lyckats fa i sig en stor mangd choklad som ar jattefarligt for hundar sa ringer pappan i hysteri... Slutar med att jag far aka till farbror doktor med hunden sa att de kan ge honom medicin sa att han spyr upp chokladen igen. Da det var en valdigt stor mangd choklad fick jag lamna Bode hos veterinaren sa att de kan satta dropp pa honom. Nar jag kommer hem igen far jag ett sms av pappan att jag har raddat Bodes liv och om jag inte hade kommit hem i tid sa hade han dott. J*vla hund sager jag bara!

Vad har hant mer sedan sist...? Jag klarade teorin pa mitt amerikanska korkort...! Inte jattesvart om man sager sa... Jag hade 20 fragor och jag kunde sitta hur lange jag ville, fanns ingen tidsbegransning. Dessutom hade jag varldens snallste man som var dar och hjalpte mig. Han kom in mitt under provet och sa att han forstod att det kunde vara svart for mig att forst vissa saker sa om det var nagot jag behovde hjalp med sa skulle jag bara fraga honom. Sa kom det en fraga dar jag inte riktigt forstod ett av svarsalternativen sa jag fragde givetvis honom om hjalp. Han kommer in och trycker in det ratta svaret at mig och sedan gar han darifran. NICE! ^^ Sa nu har jag bara uppkorningen kvar sen har jag mitt amerikanska korkort! :)

Nu ar jag trotter efter dagens bravader sa dags for sangen for min del! Natti alla go'a...

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0