Great day! :))

Tjollahopp :)

Har haft en kanondag tillsammans med Kate :) Hon har lov just nu sa har jobbar 10 timmar varje dag denna veckan, men vad gor det nar man kan ha sa skoj med dem sma :) Borjade halv 8 imorses och vid 9 tiden korde jag och Kate JD till skolan. Nar vi kom hem var det dags for henne att ata lite frukost eftersom att hon vagrade att ata sin frukost nar JD at. Efter frukosten lat jag henne leka lite sjalv, tycker faktiskt att det ar viktigt att dem lar sig att gora det ocksa aven om de har en au pair som ska leka med dem 24/7 :) Under tiden som hon lekte letade jag upp lite tips pa art and craft som jag och Kate kunde gora :) Hade redan tankt att vi skulle gor vara egna T-shirtar, men kande att jag behovde lite mer tips och ideer:) Det slutade med att vi akte till butiken och kom hem med en T-shirt och en kasse att dekorera, men aven 2 krukor som skulle bli sma krabbor :) Kate klacker ur sig kommentaren "Jag har tur som har en au pair som du" nnar vi sitter och malar vara krukor roda. Kanns sa skont nar hon sager sa, da vet man ju iaf att man gor ett bra jobb :DD Chris kom hem tidigt fran jobbet idag eftersom att hon behovde spinna 2 timmar under eftermiddagen. Hon har 2 veckor kvar tills sitt nasta Ironman sa hon ligger i hardtraning nu! Vi pratade en hel del om Ironman och triathlons nar hon kom hem och aven om jag ibland inte kan forsta hur det kan vara vart att offra sa mycket av sitt liv och sin familj for ett race, sa maste jag saga att jag ar sjukt imponerad over att man har styrkan att gora nagot sadant... Pysslade med kassen, t-shirten och krabban resten av dagen tills det var dags att hamta JD fran skolan. Nar vi kom hem gav jag barnen lite middag och sedan tog Chris over.

Efter att jag slutade och chris och barnen hade varit ute en stund satte Chris och jag oss ner framfor TV:en for att kolla pa forra arets World Championship av Ironman som halls pa Hawaii :) Det ar Chris mal att kvalificera sig till till detta nu om 2 veckor och om hon gor det sa kommer hon aka till Hawaii i oktober :) Haller alla mina tummar for henne! :)) Det var harligt att sitta ner och gora nagot ihop for en gang skull och det ar sa latt att prata med henne nar det handlar om traning! :P

Imorgon ar yttligare en lang dag sa dags att dejta kudden nu, hoppas alla ni dar hemma hade en bra dag...
Puss ♥


Kate's nya karatekasse :)


Kate's nya T-shirt! :)


Min sota lilla krabba :)

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0