Det tar sig...

Tror nog detta ar rekord pa ett bra tag... 3 inlagg pa mindre an en vecka... INTE illa (Y)

Har haft 2 kanonroliga dagar med Kate! Igar var det full rulle hela dagen. Jag och Kate akte och lamnade JD som vanligt pa dagis runt 9 tiden, akte darefter hem for att byta om for att sedan aka ivag till Biblioteket for att lasa och lana lite bocker (om ni nu inte forstod vad vi gjorde dar liksom...). Efter narmare 1 timme av lasning begav vi oss till Bagelshopen for att ata lite lunch. Tycker det ar sa roligt att personalen som jobbar dar kanner igen mig och Kate varje gang vi kommer in dar :) haha Kanske ett tecken pa att vi ater lunch dar allt for ofta! ^^ Nar vi var klara med var lunch gick vi over gatan for att fa Kates lugg klippt, borjade bli en aniiing lang nu, hon kunde knappt se nagonting. Jag fick yttligare ett bevis pa att frisorer i amerikat inte ar mycket att hanga i julgranen. Kate har numer bara lugg i halften av pannan... Great job! Nar vi var klara hos frisoren akte vi vidare till Vermont teddybear factory for en rundtur! Bade jag och Kate tyckte att rundvandringen var intressant. Tycker det ar kul att amerikas forsta teddybjorn faktiskt tillverkades i den fabriken. :D nar rundvandringen var klar bestamde Kate och jag oss for att kopa varsin teddybjorn. Man kan aldrig bli for gammal for gossedjur... :) Jag specialbestalde en liten T-shirt till min bjorn ocksa... Star numer I ♥ Vermont pa den :) Vi akte darefter hem for att leka en stund. Nar Chris kom hem for ett spinningpass i kallaren foljde vi med henne ner sa att Kate kunde hoppa i hoppborgen. Det slutade dock med att jag och Kate byggde en koja av kuddar och gomde oss dar under :P Hade en riktigt rolig dag med henne! Nar jag slutade akte jag till Leni och spenderade min kvall dar! Blev mycket snack och ritningar pa paint :P


Kate och jag utanfor fabriken...

Min nya lilla van :DD

Idag hade vi bowling pa schemat. Chris syster kom pa besok fran Boston idag och ska stanna resten av helgen. Nar hon kom hit vid 11 tiden tog vi bilen till UNO for lunch(skippade bagelshopen idag...) och efter det begav vi oss  till bowlinghallen :) Tyckte det var riktigt skoj att Chris syster Kerry berattade for mig innan vi akte att hon var nastan ett proffs och att hon trodde att det inte skulle bli sa kul for mig att spela mot henne eftersom att hon var sa bra... Tyckte det var annu roligare nar jag narmare bestammt sopade mattan med henne... :DD Hihih Hon skyllde da pa att hon var sa trott och att hon aldrg hade spelat med sa stora klot forut... ^^ Iaf sa tyckte  Kate att det var riktigt skoj med bowling sa det kommer vi sakert hitta pa fler ganger :) Nar vi kom hem gick jag och Kate och la oss i soffan for att lasa en bok, och det slutade med att jag Kate och Kerry sov en liten stund. Kate i narmare 2 timmar, hon var helt slut efter en veckas aktiviteter :)


Jag hjalper Kate att kasta sitt klot :))

Mohaha... Andra spelet liite battre an forsta! Hade 125 pa forsta... :DD

Kanonkul... 5/5 toasters!!

Imorgon star ECHO pa schemat igen :)) Ska nog bli skoj!

Hoppas ni haft en skon dag dar hemma... Ciao ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen....vad har hänt??? så många gånger på så kort tid;)). Vad du ser ut att ha det kul....jag blir så glad av dina kort o det du skriver. Fortsätt roa dig och njut med barnen. Älskar dig .Puss puss <3<3<3

2012-04-27 @ 21:25:49
Postat av: Anonym

Åh Bagelshop fy fan vad gott! Jag hade seriöst vägt 100 kg efter ett år i USA.

2012-04-27 @ 21:32:12
Postat av: Mormor

Äntligen fick man höra från dig. Du verkar ju ha det bra och det glädjer mig.Saknar dig. Kranar mormor

2012-04-28 @ 10:36:32

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0