:DDDD Glad :DDDD

Jag kanner mig bara sa himla glad just nu. Efter att jag slutade gick jag in pa mitt rum en stund for att fa lite egentid efter 10 timmars jobb, men beslot mig efter ett tag att ga ut och satta mig i soffan med familjen. Efter nagra minuter viskar Chris nagot i Kates ora och Kate forsvinner snabbt som attan ivag till koket och kommer tillbaka med en present till mig. Da har Chris gatt och kopt boken "The Hunger Games" till mig for att dem har uppskattat mitt jobb sa mycket denna veckan. Kanner mig verkligen uppskattad just nu och inser att dem inte tar mitt jobb for givet! Familjen hojdes just nu valdigt mycket i mina ogon och jag inser att jag faktiskt har en valdigt bra familj... :DD



Iaf, sa blev inte dagen riktigt som den var planerad. Jag kommer ut i koket runt 9 tiden nar jag borjar jobba och Chris berattar att JD ar sjuk och maste stanna hemma fran skolan, men att vi kan ta med honom till ECHO anda. Efter att Chris har akt till jobbet och det bara ar jag och barnens moster kvar hemma inser jag att han ar liiite mer sjuk an vad Chris forst trott och att han inte ska ga nagonstans alls under dagen utan att han ska stanna hemma och vila. Detta marker jag nar han snall som han ar lagger huvudet pa min axel sager att han alskar mig och sedan spyr ner hela mig... Han har varit mer uppskattad ska jag saga... ^^ Det var bara att byta mina och hans klader och satta oss i soffan framfor en film. Medans barnen kollade film satt jag och Kerry och pratade samtidigt som jjag och Kate gjorde parlhalsband :) Vid 12 tiden var det dags for JD att sova lite sa jag, kate och Kerry forsokte att underhalla oss sjalva med att bygga dinosaurier av colaburkar... Och ja det gick val sadar, men kul hade vi ^^ Efter 4 timmar vaknar JD igen pigg som en larka och har nog aldrig matt battre sa vi bestammer oss for att ga ut en stund for att fa lite frisk luft. Inser ganska snabbt att det var kallare an vad vi tankt oss sa vi beger oss ganska snabbt in igen for lite varm choklad :) Resten av kvallen bestod av middag och bad sa inte sa himla mycket intressant! Men aven om dagen inte blev som jag tankt mig, sa hade jag anda en bra dag, och jag kanner att jag kan ga och lagga mig glad med min nya bok vid min sida!


Min sota lilla grona "varelse"(dinosaurie...?)

Puss alla skona...♥

Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha jag tycker inte det ser ut som en dino men nästan och jävligt söööööööööööööt!<3

2012-04-28 @ 06:12:20
Postat av: Mamma

2012-04-28 @ 16:12:46
Postat av: Mamma

Åååå vad glad jag blir att familjen uppskattar dig och ditt arbete....det måste kännas gott för dig :)

2012-04-28 @ 16:14:17
Postat av: Mamma

Åååå vad glad jag blir att familjen uppskattar dig och ditt arbete....det måste kännas gott för dig :)

2012-04-28 @ 16:14:47

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0