Underbar helg!

Hej hopp!

Nu var det ett tag sedan igen... Veckorna bara rusar forbi och jag kan knappt halla reda pa dagarna langre. Min helg har varit valdigt bra och jag har hittat pa en massa skoj. I fredags efter jobbet var det pizza och film kvall hos Michelle och lite avsked for hennes bror som har varit har hela veckan. Himla trevligt och god pizza ocksa vilket inte gjorde saken samre. Efter maten satte vi oss i kallaren for att kolla pa "The Hangover 2" och trots att filmen var rolig sa somnade sjalvklart jag. Kan inte forsta vad som ar fel med mig... Ar standigt trott sedan jag kom hit. Ar nastan sa att man undrar om jag aldrig blev av med min jet lag. Men trevlig fredagskvall vare iaf :)


I gar jobbade jag som vanligt mellan 6 och 12. Jag var ensam med Johnathon sa vi lekte runt i huset med hans traktorer, hoppade i hoppborgen och var ute i snon en liten stund innan Johnathon borjade frysa om sina hander. Nar jag slutade hann jag prata en stund med Mikaela pa skype innan Janina kom och hamta upp mig for att aka in till Burlington och fordriva var dag dar! Val dar traffade vi Michelle, Leni och Jenni och efter en stund kom Caio for att traffa oss. Vi at lite lunch pa Panera bread och gick runt i butikerna en stund innan vi trotnade pa det och beslot oss for att aka och spela laser tag (ett spel nar du springer runt i ett morkt rum och forsoker sjuta varandra med laserpistoler.) Men eftersom att det var sa lang ko struntade vi i det och bestamde oss istallet helt spontant for att aka och se en hockeymatch. Det var UVM (university of vermont) mot Boston University som spelade. Riktigt kul var det. Folk var helt galna och sa aven vi och matchen var riktigt bra. UVM ledde med 2-1 fran forsta till tredje perioden men i sista minuten gor Boston mal och i forlangningen  uttligare ett sa det slutade med forlust! Trakigt, men matchen var anda rolig att se :) Efter matchen akte vi hem till Caio for litte ost och ol... Mycket prat blev det och jag var hemma vid halv 2! :)






Imorses nar jag vaknade hade min vardfamilj akt till Sugarbush for att aka skidor och det var tydligen arets basta dag for skidor idag och sa missade jag det :( Vid 11 tiden akte jag och Janina in till Burlington for att ata lite frukost/lunch och gick sedan runt lite pa church street i det fina vadret. Resten av dagen har jag spenderat med att packa allt infor min Bostontrip imorgon. Blir 2 dagar i Boston ensam eftersom att jag har 4 dagar ledigt under barnens vinterlov. Inte helt fel ma jag saga! :) Hoppas att det blir skojsigt!

Vad har mer hant sedan jag skrev sist...? Storsta forandringen ar val att jag har klippt av mitt har! Vem trodde att det skulle handa? Haha Sa fort min moster klipper en millimeter for kort ar jag sur i en vecka, men har gick jag helt spontant och klippte av mitt har till nyckelbenen. ^^ Annars tror jag inte att det har hant sa himla mycket mer!


Hoppas att alla ni har det bra dar hemma! Puss

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0