The spring is here!

Hej alla!

Varen har kommit till Vermont, i alla fall for nagra dagar! Idag har vi haft +10 garder klarbla himmel och stralande sol. Jag maste saga att jag alskar Vermont nar det ar sa har. Allt blir sa himla vackert. :) Jag hoppas att det haller sig sa har nu... Har vi inte haft vinter hitils behover vi inte ha nagon alls, nu vill jag ha varme och sol. :)


Den senaste veckan har val i stort sett sett ut som de flesta andra :) Jag har dock vart pa "bal", mer fest, som colleget anordnade. Vi var nagra au pairtjejer som gick ihop. Det bjods pa lite mat och chokladfontan samt nagra timmar av dans. Var riktigt kul att fa komma ut for en gangs skull! :)
Leni, Anne, jag och Erika


Mums!


Janina, Michelle och jag

I lordags var vi ett gang som mottes inne i Burlington for shopping och lunch. Det stod tva tjejer pa Church street med en stor jersey (lagtroja) fran det kvinnliga amerikanska hockeylaget som man kunde signera. Varldsturneringen for kvinnorna ska namligen hallas har i Burlington. Vi bestamde oss for att signera trojan, men de uppskattade inte riktigt att vi skrev GERMANY och SWEDEN pa den...?! Kan inte riktigt forsta varfor! ^^ Efter nagra timmar shopping akte vi hem till mig for middag och film. Jag lagade min pastasas med spenat, fetaost och tomat vilket uppskattades! :) Riktigt trevlig kvall! :)



I gar (sondag) mottes vi ett gang hemma hos Leni for att titta pa Super bowl, avslutningen av den amerikanska football turneringen. Aven om ingen av oss forstod reglerna sa jattebra sa var det anda kul att se... Kanns som en typisk amerikansk grej som man ska ha sett! :) Lite langtrakigt ar det dock allt. Spelet ar allt som allt 60 min men med all reklam, stopp i spelet och liknande tog det narmare 3-4 timmar, men det var kul anda tackl vare sallskapet...! :)

Idag hade jag morgonen ledig vilket var valdigt skont. Stalde klockan pa 8 och begav mig till gymmet for 2 och en halv timmes workout... Underbart! :) Korde ett valdigt harligt pass idag for forsta gangen. Step/pilates. Trodde inte att jag skulle bli helt slut av en timmes step, men efter 15 min var jag helt slut. Kommer helt klart forsoka kora det varje mandag... :) Har dessutom en helt underbar instruktor som gor allt sa mycket roligare!

Imorgon borjar jag 5.30 for Chris har personligtraning pa morgonen och Dave ar pa affarsresa, sa det ar nog dags att fa besok av john blund snart. Hoppas att allt ar bra med alla dar hemma...

Kramar fran ett soligt Vermont! ♥

Kommentarer
Postat av: moster

Ååååh äntligen skriver du lite ;-) Det verkar ha lyft sig lite......... If yuo know what i mean...;)

Och du Princess, ett par RayBan brillor skulle moster GÄRNA vilja ha....Finns det ngn chans att du kan köpa ett par ursnygga ganska stora såna åt din fantastiska underbara moster? <3 :-P om du hittar ngr KÖP dom och så sätter jag in pengar eller tvärtom....jag sätter in pengar först och du köper dom ;-) Love ya <3<3<3

2012-02-07 @ 11:34:42
Postat av: Syrran

Det verar som om du har fint väder:) Skulle oxå vilja ha vår nu för det ee så kallt här hemma typ 17 grader varje morgon oh snö:) uhhhh:) Det biter inte lite i ansiktet när man går ute:) Aja hoppas att du har det bra och att du njuter:):):) Älskar dig av hela mitt hjärta och så hörs vi på skype:) Puss<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-02-07 @ 18:52:22
Postat av: Mikis

Step/pilates? Haha typ det du hatade i Borås xD Det måste vara grovt mycket roligare i USA än vad det är här hemma med alla äckligt kordinerade 40+ are. Kul att du hittat något gött pass iaf :) Megakram från Sverige!

2012-02-07 @ 20:24:09

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0