Efter en manads tystnad...!

Nemen nu ar det val anda dags att borja skriva lite igen tycker jag, vad tycker ni? Ja men da kor vi pa det!
Jag kanner att det ar en valdans tur att jag inte arbetar med att blogga for da hade jag varit urfattig! Men jag ska infora ett liiiitet forsenat nyarslofte har! Jag har lovat mig sjalv nu att jag ska forsoka skriva lite oftare (observera forsoka) och aven om det inte hander sa mycket sa ska jag gora sma korta inlagg varje (?) dag! Nog om det!

Det verkar som att det ar dags att ga igenom hela januari har! Den storsta forandringen som har skett ar val att jag har borjat College! Studerar Criminal Procedure. Riktigt roligt och jag inser att jag kommer alska mitt jobb i framtiden. Forsta lektionen var riktigt svar att forsta och jag satt mest som ett stort fragetecken hela lektionen, men allt eftersom forstar man mer och mer och alla puzzelbitar faller pa plats! Det ar jag och en annan au pair tjej som laser tillsammans och resten ar amerikaner. Vi ar en ganska liten klass pa 10 personer och nej Mikaela killarna ar inte lika snygga som man har sett pa film ;) Jag bor i Vermont!

Igar hade vi vart au pairmote for denna manaden. Var faktiskt ett valdigt roligt sadant ovanligt nog. Vi var i Stowe hos den familjen som var min 3e matching. Inser verkligen hur liten varlden ar. Och ocksa att den tjejen som bor dar totalt snodde den familjen fran mig. Urtrevlig familj och barnen var hur gulliga som helst. Men det finns val nagon mening med att jag slutade hos min familj. :) Pa motet akte vi pulka, jag utan termobyxor= kallt! Efter pulkaakningen gick vi in och at mat som familjen bjod pa och efter det blev det tarta eftersom att en av au pairerna fylde ar! :)

Nog for den har gangen och jag vet att det ar ett valdigt kort inlagg for att vara en manads fakta men mer kommer imorgon, Godnatt! ♥




Kommentarer
Postat av: mamma

Gott att du är tillbaka här igen...fastän vi pratar så ofta med dig är det alltid lika kul att läsa. ha det bäst. Älskar dig<3

2012-01-31 @ 13:01:45
Postat av: Moster

Det var verkligen på tiden skruttan <3

2012-01-31 @ 22:32:54

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0