Ny au pair pa G!

Idag fick jag reda pa att min vardfamilj har borjat leta ny au pair! Maste saga att det kanns lite vemodigt! Jag har trots allt 5 manader kvar och att veta  att det ar nagon annan som ska ta min plats nar jag har akt kanns lite jobbigt... Kommer sakna kidsen som f*n! Chris sa att hon ville att jag skulle vara med och valja au pair denna gangen sa hon och Dave kommer antagligen att prata med ett fatal och sedan lata mig prata med dem och vara med i beslutet! Kanns skont pa natt satt att veta att jag har lite att saga till om i beslutet om vem som ska ta hand om "mina" kids :P haha

Dagen borjade med att jag och Chris tog bada barnen till tandlakaren. Nar hon var inne med barnen satt jag i vantrummet och laste The hunger games... Ah vad jag bara lskar den boken! Kan starkt rekomendera den! En annan sak som ar sant ar att jag aldrig mer ska lasa bocker pa svenska! Kanns sa mycker battre och finare med engelskan pa natt satt! Nar vi var klara akte vi och lamnade barnen pa skolan och sedan slappte jag av Chris hemma innan jag akte till Janina for att ata pannkakor. Hennes bada kusiner ar har denna veckan och hon ville att jag och Michelle skulle traffa dem sa hon bjod over oss pa pannkaksfrukost :) Godaste amerikanska pannkakorna jag nagonsin atit! Resten av dagen har inte vart sa speciell. Satt pa skype och pratade med syster min i en och en halv timma... Var jatteskoj! Langsta samtalet vi har haft pa skype sjalva sedan jag kom hit! <3


Hoppas att alla ni dar hemma har haft en bra dag!
L O V E ♥

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0