Tisdag!

Hej allihopa...

Helgen har varit bra! Jag och Leni akte in till Burlington bade lordag och sondag for att vi inte hade mycket annat att gora. Blev att sitta vid Waterfront en stund bada dagarna men i sondags var det riktigt blasigt och kallt sa vi bestamde oss for att aka hem till Leni for att kolla pa film istallet. Vi halv 12 i sondagsnatt akte jag och hamtade Michelle fran flygplatsen nar hon kom hem fran Miami. Saa avundsjuk, vill ocksa se Miami ^^ Vem vet, kanske en dag...

I mandagsmorse vaknar jag upp av att Kate kommer inspringandes och ropar Wake up sleepyhead (Vakna somntuta) vid klockan 7 (jag borjar klockan 6). Jag flyger upp ur sangen och inser att min vackarklocka inte hade ringt under morgonen. Springer ut i koket sa fort jag har fatt pa mig kladerna och ber om ursakt. Som tur var sa visade det sig att det var strommen som hade gatt under natten sa det var inte mitt fel. Skont det! Och Dave och Chris bara skrattade at alltihop och sa att dem skulle skicka hem mig till Sverige nu eftersom att jag hade forsovit mig en dag av narmare 200 ^^ Skont att dem tog det sa bra!

Idag hade vi hejdafrukost for Anne som aker hem pa torsdag... Kommer sakna henne och ar riktigt ledsen over att jag inte borjade umgas med henne mer fran starten, verkligen en helt underbar tjej! Sa det blir absolut att aka ner till Tyskland och halsa pa henne i framtiden! :)

Hoppas alla haft en bra helg! Puss

Kommentarer

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0