En manad kvar... :))

Idag ar det enbart EN MANAD kvar tills jag (forhoppningsvis) ser min underbara familj igen! ♥♥ LOVE you!!

I lordags jobbade jag som vanligt till kl 12. Kate hade fotbollstraning vid 9 sa jag och morforaldrarna gjorde barnen iordning och packade mellanmal och leksaker. Val pa plats motte vi Chris och Dave som hade cyklat in. Vi satte oss i graset och lat Johnathon leka med sina traktorer sa det var ganska soft jobb for mig :) Satt och solade och titta nar Kate spelade. Nar hennes traning var slut lekte jag med barnen pa lekplatsen som finns dar i ungefar en timme, sa nar vi kom hem sa var klockan narmare 12 och jag fick sluta :) Skont nar ens jobb ar sant, vet inte riktig ur jag ska klara av att jobba pa riktigt nar jag kommer hem... ^^ Vid 2 tiden akte jag till Lenis hus for att banka oss framfor Eurovision song contest. Och fasen vad gott det var att vara 2 svenskar bland alla tyskar och VINNA :)) Go Loreen! Nar ESC ar slut hade vi dansparty med Wii... Alla dansade loss och vi hade grymt kul! Kvallen fortsatte med matlagning och tjot! Tror vi satt och pratade tills klockan var runt 1 halv 2 :) Galet roligt kvall med tjejorna! :)


Igar, sondags, var Leni har och vi hangde vid poolen hela dagen! Det var runt 30 grader igar sa vi lag pa varsin luftmadrass i poolen och stekte! :)) Nar det blev kallare ute gick vi in och satte oss framfor Tv:en och kollade pa Hitta Nemo! Har racker det inte att leka med barn hela dagarna, har maste man vara ett ocksa :P


Idag ar det Memorial day sa barnen och foraldrarna ar hemma hela dagen. Tanken var att vi skulle ha gatt pa en parad i Vergennes men det blev inte sa, utan foraldrarna gav sig ut pa en cykeltur och jagstannade hemma med barnen. Barnen var sa trotta idag av all sol fran helgen sa Chris och Dave satte barnen framfor en film innan dem akte sa det ar ganska Easy work for mig :)) Nar Chris och Dave kommer hem blir det troligtsvis att aka ut med baten! :)) Ser ut som att det kan bli en bra dag! :))

Vill ocksa passa pa att onska min alskade moster grattis pa hennes fodelsedag! ♥

Alskar dig!!! :DD

Kommentarer
Postat av: Syrran:)

Hej det ser gött ut i polen är den varm?? :) Haha ville bara säga en klockren bild på eva haha:) Puss Älskar Dig ses om fyra veckor:)<3

2012-06-01 @ 22:43:25
Postat av: Eva

Hahahahaha la du in hemske bilder här oxå....:-P

Hämden är ljuv darling ;)

Puss puss

2012-06-03 @ 07:11:01

Skriv det du vill här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (bara jag som ser)

Har du en blogg?:

Här kan du lätta på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0